stalltjej

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av stalltjej - 21 augusti 2011 19:59

Idag har 13 stycken kikat in på bloggen :D älskar er ♥


Idag har jag varit med Anja :) vi var med hönsen och kycklingarna såklart! osså har hon fått 3 stycken får :] som har lamm i magen♥

sen for jag hem från henne kring.. 4 kanske :) sedan såg jag att Frida fanny och elin var ute... så då var jag med dom och gjorde en film ♥ den heter " Äppeljägarna" eller nåt och det hållet... om ni vill ha en sketch så måste ni KOMMETERA! ♥


Okeeej men Älskar er :D


Ps. SKOLA IMORGON -.- Ds.

Av stalltjej - 21 augusti 2011 08:28

Så här gick gårdagens ridpass...


Jag började med att rida lätt C:1 ans vägar i trav eftersom jag ska vara med för Lena Lundmark :) medans mamma började bygga fram ett hinder... jag började med att bara trava bommar... sen byggde mamma upp till 60cm  kryss från det höger varv var hon super fin ♥ Hon flög♥ sen när vi bytte varv -.- så tränade jag först galopp innan jag kom... men när jag skulle hoppa så. gick det blev helikopter skutt... mer kan jag skriva sen men det blir en bild bomb idag :)



Pöösspösss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du mest?
 hoppning♥!
 dressyr
 fälttävlan
 Galopp
 Trav
 Monté
 Gymkana
 Hästpolo
 Rodeo

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vill du fråga mig nånting? Klicka


Ovido - Quiz & Flashcards