stalltjej

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av stalltjej - 8 augusti 2011 20:09

Hej! e sjukt trött -.- det känns som att jag kommer att döö! hihihii just nu sitter jag och funderar om jag ska hoppa i duschen! i morgon blir det HÖÖKS ska köpa


Ett rosa lena furberg shabrak

en Luva - lena furberg

Kanske en Grimma

Rosa rosseter med prickar ♥

och typ mkeee mer!!!  


tkr ni jag ska köpa nåt mer?

Av stalltjej - 8 augusti 2011 16:37

Hej



Visst vet du att jag älskar hästgodis.

jag älskar att äta, känna det knappra i min mun. och lukta .

särskilt med äppelsmak.




Något som jag borde veta om dig? kommentera

Av stalltjej - 8 augusti 2011 16:12

Hej! har varit på skansen så jag har fotat ganska mkee Nu kommer bilderna♥

                      Älgar e läskiga :''(

Av stalltjej - 8 augusti 2011 08:37

Godmorgon hela stora världen! Idag ska vi om Sara ska åka med mamma så ska vi på skansen!! <3 nu fattar ni säkert ingeting men jag ska berätta ;) idag ska min mamma till helena perrson ( landslagryttare) och mamma vill att nån som e bra på stockholm följermed.. Och då var det så att mamma kände en tjej i stockholm som hette sara.hon hjälper helena lite grann.. Men nu var det så att den här Sara hade stannat i karlstad så mamma behövde kanske ha med david ist så... Men jag hoppas att sara hinner :-P för då ska vi typ på skansen <3 sååNu: Frukost

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du mest?
 hoppning♥!
 dressyr
 fälttävlan
 Galopp
 Trav
 Monté
 Gymkana
 Hästpolo
 Rodeo

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vill du fråga mig nånting? Klicka


Ovido - Quiz & Flashcards