stalltjej

Alla inlägg under oktober 2011

Av stalltjej - 11 oktober 2011 16:08

Jag har verkligen ingeting att göra.. har sett lite topmodell och så..iaf jag lägger in lite bilder...


  nu börjar det om så tjaooo :D

Love yao

Av stalltjej - 11 oktober 2011 13:39

Jag skapde den igår och den är redan en som är med :D Man blir glad :D

Länkar till hennes blogg bara ;] www.jonesx.bloggplatsen.se :D


Idag: Har jag mest varit i skolan och haft det tråkigt...

ja, vi haft biologi och så har vi haft Engelska..♥

Idag har jag inga planer.. vill förstårs fara till stallet men jag vet inte hur jag ska ta mig dit.. jag har ingen lust att cykla genom stan..


I lördags fotade jag i sommarhagen.. om jag får en kommentar så lägger jag Upp ALLA

Av stalltjej - 8 oktober 2011 08:51

Idag ska jag jobba som springare på srk:s tävling♥ tar även med mig syssen och fotar en stund :) efter middagen ska jag till Fanny i Medle :] och sova där.. hon har utsläpp sedan i www.medlestall.blogg.se på morgonen :D

Men nu ska jag fika och borsta tänderna.. slänger in en bild som jag redigerat


   Vad tkr ni? Kommentera funderar faktiskt på att ha en fototävling :D aja synes i brynes

Av stalltjej - 7 oktober 2011 19:21

Hej nu hoppas jag att jag ä på banan igen..

kommer nog få bilder av Lotta från dagens ridning..


Dagens ridning:


Gick bra.. jag hade Lady minbäbbe.. iaf så red vi ut och vi red på lolita♥ det gick igentligen piss i början för hon backade in i Madicken men sen fick vi rida i padocken och gick det braa♥ Varför gick hon bra i paddocken?: för att vi fick göra vad vi ville och hon var jäkligt duktigt på Framdelsvändingarna, halvhalterna och galoppfattningarna... duktig ponniw


Lägger in lite Gamla bilder på'na..

           

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du mest?
 hoppning♥!
 dressyr
 fälttävlan
 Galopp
 Trav
 Monté
 Gymkana
 Hästpolo
 Rodeo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vill du fråga mig nånting? Klicka


Ovido - Quiz & Flashcards