stalltjej

Alla inlägg den 1 september 2011

Av stalltjej - 1 september 2011 16:55

Hej jag tänkte lägga in några bilder på Tove när hon red Donan. Men det blev den här månaden istället! sås här kommer några bilder på Tove!           

Av stalltjej - 1 september 2011 16:15



Hej på er! Ida ska jag ha den bildbomb på min sommar häst Tuffsen! Han var super fin. Han var ett kallblod.Han var inte en sån häst som kunde bli på tyger på en gång.Han var den finaste. För när vi kom till stallet stod en nordsvenskt sto hon gnäggade och skrek på honom. Dom vart så fast vid honom så om man skulle rida Tuffsen så ville han inte gå. Tilll slut fick vi låna nordsvensken (Nitra) då gick det myyyyyccckeet bättre. Men efter en månad så var vi tvungna att lämna tillback honom då stod hon och skrek på honom, jag kände mig så du!!!!  Dom kommer alltid att vara kompisar   





              Älskar dig!!!!!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du mest?
 hoppning♥!
 dressyr
 fälttävlan
 Galopp
 Trav
 Monté
 Gymkana
 Hästpolo
 Rodeo

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vill du fråga mig nånting? Klicka


Ovido - Quiz & Flashcards